Asma ul Husna Pocket Gift Sesuai Dijadikan Wedding Gift, Goodies, Door Gift, Cenderahati

Asma ul Husna Pocket Gift



Asma ul Husna Pocket Gift

Sangat sesuai dijadikan cenderahati majlis anda. Saiznya kecil dan kemas bersarung, namun isinya lengkap dengan fadhilat 99 nama Allah.
"Allah mempunyai nama-nama yang baik (yang mulia), maka serulah (dan berdoalah) kepada-Nya dengan menyebut nama-nama itu, ..."
SURAH AL-A'RAF:180


Ramai yang tercari-cari alternatif hadiah / cenderahati yang unik untuk majlis bersejarah sama ada pertunangan, pernikahan, hari lahir, majlis aqiqah atau berendoi mahupun majlis-majlis seminar. 

Asma ul Husna Pocket Gift ini merupakan salah satu pilihan yang sesuai. Saiznya kecil sahaja, panjang 13cm X lebar 6cm. Comelkan? Ia dilipat-lipat sehingga jadi saiz booklet dan kemudian dimasukkan ke dalam sampul yang kemas. 

Apa yang lebih penting adalah isinya. Pocket Gift Asma ul Husna ini bukan hanya mengandungi 99 nama Allah S.W.T sahaja untuk dibaca dan diingati, namun turut megandungi fadhilat-fadhilat nama-nama Allah tersebut. Kaifiyah untuk beramal dengan asma' Allah ini juga disertakan di dalamnya. Ia membantu kita beramal dengannya pada masa-masa atau keadaan-keadaan tertentu  Misalnya di waktu mengalami kesusahan, sewaktu ditimpa ujian kesakitan, kehilangan dan sebagainya.
Mudah-mudahan usaha kita untuk menghadiahkan sesuatu yang bermanfaat akan mendapat reward secara tidak langsung daripada Allah S.W.T. Amiin.

Berapakah harga Asma ul Husna Pocket Gift ini?


Harga Pocket Gift ini RM2 / pcs.
Namun pelian borong (100 pcs ke atas) layak mendapat harga istimewa.
Harga tidak termasuk kos pos.

Bagi yang berminat untuk mendapatkan pocket gift ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM, HLB, BKAK
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang ingin mendapatkan buku ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.

0 comments: