Hati Berbunga Bila Terima Hadiah:)

Siapa yang tak suka jika terima hadiah atau cenderahati? Siapa? Kena pulak kalau hadiah tu surprise!! Sebenarnya tak susah nak menggembirakan hati orang lain ni. Macam mana kita suka terima sesuatu pemberian, begitu jugalah orang lain. Malah sebenarnya, rasa puas hati dan seronok itu akan berjangkit pula pada si pemberi. Tak percaya? Cubalah, buat surprise pada sesiapa yang anda sayang, atau anda rindu, atau anda ingat. Tak apa, nanti saya up satu entri tentang 'surprise gift'. Ok?

Tengah malam buta ni, nak cerita tentang cenderahati yang saya sendiri terima, yang membuatkan hati saya berbunga-bunga. Kebetulan, saya terima dua cenderahati pada hari yang sama. 

Cenderahati #1 




Ini kerja kakak saya ni. Patutlah hari tu dia ada minta details, tanya untuk apa tapi taknak bagitau. Rupa-rupanya nak bagi si comel yang wangi dan menyegarkan ni. Miracle Refreshing Scent a.k.a MRS ni ialah minyak serbaguna yang beraroma harum semerbak, dan sejuk segar dengan mint. Kiranya macam penyelamat di kala kecemasan. Serius best! In sha Allah, lepas ni kalau ada yang berminat nak dapatkan MRS ni, boleh dapatkan daripada saya k. Mai 012 3302067.

Cenderahati #2


Keychain London ini saya terima pagi semalam daripada sahabat seUIA dan juga jiran seVista. Nama sahabat saya ni Sha Sofia, sekarang beliau sedang sambung PhD di Leceister UK. Bekas pengasuh Sofiy (Kak Ngah) ke London baru-baru ni, maka berjumpalah mereka di London Bridge yang tak falling down itu. Hehe. Jadi sekembalinya Kak Ngah ke Malaysia, Sha Sofia kirim keychain yang sweet ini buat saya. "Piah, next time t-shirt pulak ye..hahaha"

Terima kasih buat sahabat-sahabat yang mengingati diri ini, Ingatan itulah yang lebih berharga. Sungguh.

0 comments: