Anak manja umi

Sofiy sekarang dah pandai menggunakan kuasa tangisannya pada umi. Dia tau umi lemah sikit dengan tangisan dia. Kadang-kadang umi tinggal dia atas katil, hilang je muka umi daripada pandangan dia, dia pun bunyi. Ingatkan dia dah nangis-nangis sambil turun katil nak ikut umi, rupanya dia dok elok je atas katil, dengan kepala terjengul tunggu umi masuk bila dengar suara nangis dia. Buat-buat nangis je, air mata pun takde. Kat bawah ni contohnya macam mana dia pura-pura nangis. Sofa dan katil yang tinggi lagi boleh turun, bakul ni tak reti pulak. Umi layan je...

video

Video diambil guna handphone je. Tak reti pulak nak tukar arah video ni.

0 comments: