Siapakah Fatin Liyana? Ada yang kenal?

Petang-petang ni tulis sikit. Semalam kan saya merepek tentang ingin cantik...dalam masa tu saja search kat google, rupanya memang ramai perempuan yang suka tengok perempuan cantik. Ingatkan saya sorang je yang pelik. Dalam ramai-ramai perempuan yang diiktiraf cantik tu, ada seorang ni yang kerap masuk blog orang. Kat blog oraang ni pun diiktiraf cantik, kat sana pun orang kata cantik, lelaki kata cantik, perempuan pun kata cantik. Kat komen pun tak nafikan dia ni cantik. Bukan selebriti, tapi sangat famous di kalangan blogger terutama remaja yang sedang meningkat naik ni. Last-last saya sampai di blog empunya diri.

Ok, secara peribadi saya pun rasa dia cantik, ditambah bila dia pandai bergaya. Sesuai la dengan umonya tu..harap2 makcik2 tak payahlah kot tiru bereben-reben gitu.kihkih. Tiada unsur dengki di sini ye. Ha..mana yang tak kenal tu kot-kot nak buat adik ipar boleh la jenguk blognya kat atas tu. Budaknya pun berpelajaran, belajar medic.

2 comments:

m-i-o said...

owh comelnya budak ittew!
pada pandangan mak, beliau seperti hanis zalikha - beauty with brains AND popular - in tudung version :P

Min Aina Ila Aina said...

mio: comelkan..jauh la comel caripada yang sedang menulis ni.keh keh. Tapi saya ada kawan-kawan yang lebih cantik cuma tak bergaya dan tak glamour.